Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se
Název kurzu: | Problematika přechodu dítěte při změně výchovného prostředí |
Variabilní symbol: | 5123131 |
Datum konání: | 12.12.2023 |
Čas: |
8:30 do 15:10 Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu. |
Lektor: |
PhDr. Jan Vyhnálek, Ph.D.
Lektor vzdělávání v oblasti NRP (sociální pracovníci, OSPOD, pěstouni) Lektor úvodních kurzů budoucích pěstounů a osvojitelů NRP, Plzeňský kraj, v oboru psychologie výchovy a pedagogika Člen komise sociálně právní ochrany dětí v Plzni Lektor a supervizor kurzů dobrovolnické organizace SADBA, v oboru psychologie výchovy a pedagogika |
Akreditace u MPSV ČR - Kombinovaná: |
A2022/0362-SP Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu. |
Cena kurzu: |
2500,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál. |
Místo konání: | VCVS ČR o.p.s. - Střední Čechy - Podrobné informace |
Organizuje pobočka: | Střední Čechy - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR |
Anotace: |
Během tohoto vzdělávacího programu dojde k seznámení se současnými trendy v práci v oblasti náhradní rodinné péče z pohledu dítěte i rodiny a uvědomění si náročnosti tohoto přechodu pro dítě. Přiblížení emocí, metod práce s dítětem a mechanismů, které doprovázejí přechod dítěte z jednoho výchovného prostředí do druhého a způsoby a formy kontaktu dítěte s biologickou rodinou.
Obsah na osvědčení programu: trendy v oblasti NRP, přiblížení emocí, mechanismů a metod práce s dítětem, přechod dítěte z jedné rodiny do druhé, formy kontaktu
Druh: základní
|
Cíle kurzu: |
Absolvent tohoto vzdělávacího programu:
- se orientuje, pokud jde o zásady bezpečného přechodu a přípravy dítěte;
- uvědomuje si náročnost tohoto přechodu pro dítě, zná základní metody práce s dítětem, biologickou a náhradní rodinou;
- zná základní způsoby adaptace v případě přechodu dítěte do jiného výchovného prostředí;
- ví, jak probíhá a jaká kritéria splňuje doprovázení; - zná způsoby a formy kontaktu dítěte s biologickou rodinou.
|
Program: | 1. Představení lektora, cíle kurzu, očekávání
2. Příprava a zásady bezpečného přechodu pro dítě
3. Přechod dítěte do nového výchovného prostředí
4. Adaptace dítěte v náhradní rodině
5. Kontakt dítěte s biologickou rodinou
6. Ukončení programu
|