registrovat se  


Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se

Informace o kurzu
Název kurzu: Case management - Jak efektivně koordinovat spolupráci klienta, jeho rodiny a odborníků?
Variabilní symbol: 4124041
Datum konání: 23.5.2024 - 24.5.2024
Čas: 08:30 do 15:00
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Lektor: Mgr. Markéta Klečková
  • lektorka, sociální pracovnice, psychoterapeutka, psycholožka, mediátorka
  • více než 15letá praxe v sociálních službách (sociálně vyloučené lokality, rodiny s dětmi, lidé s duševním onemocněním apod.), metodické vedení týmů -  zavádění standardů kvality sociálních služeb, pracovala též v manželské a rodinné poradně
  • zaměřuje se též na koordinovanou spolupráci s jednotlivci, rodinami a odborníky – organizuje a facilituje případové, interaktivní a rodinné konference
  • ve své praxi vychází především ze systemického přístupu, přístupu zaměřeného na řešení
Akreditace u MPSV ČR: A2021/1305-SP/PC/VP
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: Cena dohodou
Místo konání: Krajský úřad Pardubického kraje - Podrobné informace
Organizuje pobočka: Praha - ústředí - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Anotace:

Kurz „Case management – Jak efektivně koordinovat spolupráci klienta, jeho rodiny a odborníků?“ se zabývá metodami koordinované spolupráce mezi klientem, jeho rodinou a odborníky. Účastníci se seznámí s teoretickým vymezením pojmu case management, jeho specifiky a principy, modely i dílčími fázemi koordinované spolupráce. Prakticky si vyzkoušejí potřebné dovednosti pro nastavování koordinované spolupráce, společné plánování i vyhodnocování spolupráce. To vše s důrazem na participaci klienta a zapojení jeho přirozených zdrojů, efektivní spolupráci mezi odborníky. Seznámí se se specifiky spolupráce s „nespolupracujícím“ klientem (odborníky) a možnostmi jejich zapojení do spolupráce. Rovněž se seznámí s některými metodami koordinované spolupráce (např. kulaté stoly, případové či rodinné konference).

Obsah programu na osvědčení: definice, fáze case managementu, práce se zdroji klienta, vlastní předpoklady, specifika spolupráce, metody, praktický nácvik

Druh: základní

Cíle kurzu:

Absolvent porozumí specifikům koordinované spolupráce (case managementu), základním principům, modelům i možnostem využití v praxi. Získá základní teoretické i praktické dovednosti potřebné pro nastavování, realizaci a vyhodnocování koordinované spolupráce mezi klientem, jeho rodinou a odborníky. Uvědomí si specifika spolupráce s „nespolupracujícím“ klientem či odborníkem a seznámí se s možnostmi jejich zapojení do spolupráce. Získá základní informace o metodách koordinované spolupráce (kulaté stoly, případové, interaktivní, rodinné konference apod.). V průběhu kurzu si účastník posílí své dovednosti potřebné pro koordinovanou spolupráci, získá zpětnou vazbu od lektorů i účastníků, seznámí se s možnostmi dalšího rozvoje dle svých potřeb.

Program:

1. den 1. Úvod

  • Úvodní seznámení, představení cílů a obsahu programu, sdílení očekávání účastníků, organizační informace.

2. Case management (definice, historie, modely, využití v praxi)

  • Definice a specifika koordinované spolupráce, historie, modely, cílová skupina, využití v praxi.

3. Zhodnocení case managementu

  • Kritické zhodnocení výhod i nevýhod koordinovaný spolupráce, opatření pro zmírnění rizik, využití potenciálu v praxi.

4. Fáze case managementu

  • Dílčí fáze koordinované spolupráce a její specifika.

5. Práce se zdroji klienta

  • Participace klienta, zapojení přirozené sítě klienta do koordinované spolupráce, komunitní péče.

6. Dílčí fáze spolupráce v praxi

  • Praktický nácvik dílčích fází a rolí v koordinované spolupráci dle potřeb účastníků.

2. den 7. Spolupráce s nespolupracujícím

  • Specifika spolupráce s "nespolupracujícím" klientem i odborníkem a možnosti jeho zapojení do koordinované spolupráce.
  • Praktický nácvik dojednávání spolupráce s "nespolupracujím" klientem, odborníkem dle potřeb účastníků.

8. Předpoklady a jejich role ve spolupráci

  • Vlastní předpoklady a jejich role při spolupráci s druhým (klientem, odborníkem).

9. Metody case managementu

  • Dílčí metody koordinované spolupráce, jejich specifika a využití (kulaté stoly, případové, interaktivní, rodinné konference apod.). 

10. Praktický nácvik metod case managementu

  • Praktický nácvik metod koordinované spolupráce dle potřeb účastníků.

11. Závěr

  • Ověření znalostí účastníků (ústní zkouška). 
  • Závěrečné zhodnocení kurzu a doporučení dalších zdrojů pro rozvíjení koordinované spolupráce.

Na seminář přihlašujeme
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)


Informace o organizaci
Pokud jste registrován jako stálý zákazník, vyplňte přihlašovací údaje v pravém sloupci webu.
1)
1) 1) 1)
1) 1)
Informace o platbě
Z účtu číslo: / uhradíme částku Kč ve prospěch konta pořadatele - Komerční banka a.s. 107-9276630207/0100, var.symbol 4124041 před datem konání akce. Daňový doklad obdržíte u prezence.
1)
Poznámka od Vás
Legenda:
1) povinné údaje
2) uvedené údaje jsou nutné pro vydání certifikátu
Smluvní podmínky

1. Přihláška a uzávěrka

  • Vyplněnou závaznou přihlášku zašlete elektronicky nebo poštou do termínu uzávěrky přihlášek. Termín uzávěrky přihlášek je 3 pracovní dny před konáním akce, pokud není v nabídce uvedeno jinak. Po termínu uzávěrky konzultujte přihlášení telefonicky.
  • Přihlášky jsou vyřizovány v došlém pořadí. V případě překročení kapacity zařadíme další přihlášené do náhradního termínu.

2. Úhrada

  • Objednavatel akceptuje výši smluvní ceny, která je stanovena podle zákona č. 526/1990 Sb. O cenách dohodou. Uvedená cena je konečná. Cena neakreditovaného kurzu je včetně daně z přidané hodnoty. Cena akreditovaného kurzu je osvobozena od daně z přidané hodnoty (podrobnosti viz. následující ustanovení č. 4 a 5). Cena on-line kurzu neobsahuje náklady na občerstvení (občerstvení na on-line kurzu není poskytováno).
  • Objednavatel se zavazuje uhradit smluvní cenu na účet pořadatele před konáním akce nebo v hotovosti při prezenci. Daňový doklad obdrží účastník u prezence v den konání semináře. Platbu objednavatel poukáže na účet pořadatele pod variabilním symbolem, který je shodný s číslem semináře.

3. Daňový doklad

  • Daňový doklad bude vystaven v den přijetí platby na účet pořadatele, což je i datum uskutečnění zdanitelného plnění.

4. Režim DPH a akreditace

  • Od 1. 2. 2011 jsou akreditované kurzy u naší společnosti osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
  • Účastník kurzu akreditovaného Ministerstvem vnitra ČR, který není úředníkem, dle § 2 odst. 4, 5, 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, nemá na osvobození od DPH zákonný nárok. Objednatelem na přihlášce uvedená informace o tom, zda je přihlášený úředníkem ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb. či nikoliv, je pro pořadatele kurzu závazná. Zároveň si pořadatel kurzu vyhrazuje právo tuto účastníkem uvedenou informaci prověřit a případně uvést do souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., na základě této skutečnosti je pak automaticky upraven režim DPH a udělení osvědčení.

5. Osvědčení

  • Kritériem pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
  • Vzdělávací programy Ministerstva vnitra ČR jsou akreditovány pouze pro úředníky dle zákona č. 312/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů; účastník, který je úředníkem, vedoucím úředníkem nebo vedoucím úřadu dle uvedeného zákona, obdrží osvědčení o absolvování akreditovaného vzdělávacího programu. Účastník, který není úředníkem, obdrží osvědčení o absolvování vzdělávacího programu bez údaje o akreditaci.

6. Stornovací podmínky

  • Objednavatel je povinen uhradit storno poplatek ve výši 100 % z ceny kurzu, a to v případě, že se přihlášená osoba kurzu nezúčastní a její přihláška nebude stornována nejpozději 3 pracovní dny před konáním akce, pokud není uvedeno v nabídce jinak.
  • Dle dohody lze místo přihlášeného pracovníka vyslat na akci náhradníka.

7. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

  • Pořadatel bude svěřené osobní údaje přihlášených chránit a nakládat s nimi tak, jak ukládá zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění.
  • Objednavatel si je vědom toho, že společnost Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. může užít jeho emailové adresy pro účely zasílání obchodních sdělení. Takové využití elektronických kontaktů může objednatel kdykoliv zdarma odmítnout a to prostřednictvím emailu pořadatele.
  • Společnost Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s., jako správce osobních údajů, vydává v souladu s Nařízením EU č. 2016/679 („GDPR“) Zásady ochrany osobních údajů, které uplatňujeme při nakládání s osobními daty našich klientů, partnerů a dalších uživatelů (subjektů údajů). Seznamte se prosím s ochranou osobních údajů, zásadami a právy, které máte v souvislosti s GDPR zde.

​Akceptace smluvních podmínek a zásad je nutným krokem pro dokončení registrace přihlášky. 

Ano souhlasím se smluvními podmínkami.

Ano jsem seznámen/a se zásadami ochrany osobních údajů.


VCVS ČR, o.p.s. je jako vzdělávací instituce akreditována u Ministerstva vnitra ČR pod číslem AK/I-2/2012 je držitelem celé řady akreditovaných vzdělávacích programů u Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Aktuální seznam akreditovaných vzdělávacích programů naleznete v záložce O nás - akreditované programy

 

Číslo účtu společnosti Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. je 107-9276630207/0100 (Komerční banka a.s.).