registrovat se  


Kurzy a školení - nabídka kurzů a školení - přihlásit se

Informace o kurzu
Název kurzu: Životní situace klientů a jejich postavení v systému nepojistných dávek, typologie sociálních dávek a událostí
Variabilní symbol: 5224113
Datum konání: 1.10.2024
Čas: 8:30 do 15:00
Prezence začíná 30 minut před začátkem kurzu.
Lektor: Bc. Taťána Sojková

Bc. Taťána Sojková je zkušená lektorka. Od roku 1989 pracuje nepřetržitě v oblasti sociálního zabezpečení. Má dlouholeté zkušenosti získané v působnosti ve státní správě zejména na úseku sociální péče, sociálních služeb a sociálně-právní ochrany dětí. Lektorské činnosti se věnuje již od roku 1997, zaměřuje se v ní zejména na oblast důchodového pojištění i ve vztahu k celému systému dávek sociálního systému ČR. Mnoho let pracovala také jako krajský metodik v oblasti důchodového pojištění a evidenčních listů důchodového pojištění. Má také dlouholeté zkušenosti v oblasti propojení státní správy a samosprávy jako vedoucí sociálního odboru. Mnoho let se zabývala analýzou, koordinací a plánováním sociálních služeb pro specifické cílové skupiny.

Akreditace u MPSV ČR - Kombinovaná: A2024/1015-SP/PC/VP
Kritérium pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
Cena kurzu: 2550,- Kč
Akreditované kurzy u naší společnosti jsou osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
V ceně prezenčního kurzu je zahrnuto občerstvení a školicí materiál.
Místo konání: Hotel Central - Podrobné informace
Organizuje pobočka: Plzeň - Podrobnosti o pobočce VCVS ČR
Anotace:
Obsah kurzu je koncipován pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách zajišťující základní sociální poradenství a činnosti při uplatňování práv a oprávněných zájmů a při zajišťování sociální pomoci tak, aby uměli v základní rovině poskytnout sociálně-právní poradenství svým klientům v oblasti dávek nepojistného systému ČR. Kurz přináší základní orientaci v oblasti sociálního zabezpečení ČR. Pozornost je zaměřena na dávky státní sociální podpory, dávky pomoci v hmotné nouzi, dávky osob zdravotně postižených. Obsah kurzu je zaměřen na širokou cílovou skupinu, speciálně však na osoby ohrožené sociálním vyloučením z důvodu zhoršení zdravotního stavu, omezení možnosti výkonu výdělečné činnosti či různých sociálních událostí, na rodiny s dětmi a neformální pečující.
 
Druh: základní
 
Obsah na osvědčení: orientace v systému sociálního zabezpečení, dávky nepojistného systému, vzájemná propojenost se systémem pojistným, náhradní doby
Cíle kurzu:
Absolvent kurzu získá základní orientaci v systému sociálního zabezpečení ČR, bude seznámen s pojmem a předmětem práva SZ se zaměřením na dávky nepojistného systému ČR (SSP, HN, dávky osob zdravotně postižených). Získá základní orientaci v podmínkách nároku na dávky a jejich výplatu, naučí se orientovat v systému správního řízení vedených v oblasti těchto dávek. Účastník si utvoří přehled v propojenosti systémů nepojistných a pojistných dávek ČR tak, aby mohl orientovaně a kvalitativně poskytovat sociálně-právní poradenství a provést klienta všemi úskalími těchto systémů a klient tak mohl lépe zvládat svoji sociální situaci.
Program:

1. Úvod

  • Očekávání účastníků, harmonogram kurzu, představení

2. Základní orientace v systému sociálního zabezpečení ČR

  • Základní orientace v systému sociálního zabezpečení ČR v návaznosti na dávkový systém

3. Dávky nepojistného systému - dávky SSP, HN, základní podmínky nároku a výplaty se zaměřením na osoby ohrožené sociálním vyloučením

  • Dávky nepojistného systému - dávky SSP, HN, základní podmínky nároku a výplaty se zaměřením na osoby ohrožené sociálním vyloučením

4. Dávky nepojistného systému - dávky osob zdravotně postižených, základní podmínky nároku a výplaty

  • Dávky nepojistného systému - dávky osob zdravotně postižených, základní podmínky nároku a výplaty

5. Vzájemná propojenost dávek nepojistného systému se systémem pojistným, náhradní doby pojištění

  • Vzájemná propojenost dávek nepojistného systému se systémem pojistným, náhradní doby pojištění

6. Závěr, shrnutí

  • Shrnutí, diskuse, evaluace

Na seminář přihlašujeme
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)
1) 1)
2) 2)


Informace o organizaci
Pokud jste registrován jako stálý zákazník, vyplňte přihlašovací údaje v pravém sloupci webu.
1)
1) 1) 1)
1) 1)
Informace o platbě
Z účtu číslo: / uhradíme částku Kč ve prospěch konta pořadatele - Komerční banka a.s. 107-9276630207/0100, var.symbol 5224113 před datem konání akce. Daňový doklad obdržíte u prezence.
1)
Poznámka od Vás
Legenda:
1) povinné údaje
2) uvedené údaje jsou nutné pro vydání certifikátu
Smluvní podmínky

1. Přihláška a uzávěrka

  • Vyplněnou závaznou přihlášku zašlete elektronicky nebo poštou do termínu uzávěrky přihlášek. Termín uzávěrky přihlášek je 3 pracovní dny před konáním akce, pokud není v nabídce uvedeno jinak. Po termínu uzávěrky konzultujte přihlášení telefonicky.
  • Přihlášky jsou vyřizovány v došlém pořadí. V případě překročení kapacity zařadíme další přihlášené do náhradního termínu.

2. Úhrada

  • Objednavatel akceptuje výši smluvní ceny, která je stanovena podle zákona č. 526/1990 Sb. O cenách dohodou. Uvedená cena je konečná. Cena neakreditovaného kurzu je včetně daně z přidané hodnoty. Cena akreditovaného kurzu je osvobozena od daně z přidané hodnoty (podrobnosti viz. následující ustanovení č. 4 a 5). Cena on-line kurzu neobsahuje náklady na občerstvení (občerstvení na on-line kurzu není poskytováno).
  • Objednavatel se zavazuje uhradit smluvní cenu na účet pořadatele před konáním akce nebo v hotovosti při prezenci. Daňový doklad obdrží účastník u prezence v den konání semináře. Platbu objednavatel poukáže na účet pořadatele pod variabilním symbolem, který je shodný s číslem semináře.

3. Daňový doklad

  • Daňový doklad bude vystaven v den přijetí platby na účet pořadatele, což je i datum uskutečnění zdanitelného plnění.

4. Režim DPH a akreditace

  • Od 1. 2. 2011 jsou akreditované kurzy u naší společnosti osvobozeny od DPH podle §57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů.
  • Účastník kurzu akreditovaného Ministerstvem vnitra ČR, který není úředníkem, dle § 2 odst. 4, 5, 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, nemá na osvobození od DPH zákonný nárok. Objednatelem na přihlášce uvedená informace o tom, zda je přihlášený úředníkem ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb. či nikoliv, je pro pořadatele kurzu závazná. Zároveň si pořadatel kurzu vyhrazuje právo tuto účastníkem uvedenou informaci prověřit a případně uvést do souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., na základě této skutečnosti je pak automaticky upraven režim DPH a udělení osvědčení.

5. Osvědčení

  • Kritériem pro udělení osvědčení účastníkovi je absolvování kurzu v celém rozsahu.
  • Vzdělávací programy Ministerstva vnitra ČR jsou akreditovány pouze pro úředníky dle zákona č. 312/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů; účastník, který je úředníkem, vedoucím úředníkem nebo vedoucím úřadu dle uvedeného zákona, obdrží osvědčení o absolvování akreditovaného vzdělávacího programu. Účastník, který není úředníkem, obdrží osvědčení o absolvování vzdělávacího programu bez údaje o akreditaci.

6. Stornovací podmínky

  • Objednavatel je povinen uhradit storno poplatek ve výši 100 % z ceny kurzu, a to v případě, že se přihlášená osoba kurzu nezúčastní a její přihláška nebude stornována nejpozději 3 pracovní dny před konáním akce, pokud není uvedeno v nabídce jinak.
  • Dle dohody lze místo přihlášeného pracovníka vyslat na akci náhradníka.

7. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

  • Pořadatel bude svěřené osobní údaje přihlášených chránit a nakládat s nimi tak, jak ukládá zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění.
  • Objednavatel si je vědom toho, že společnost Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. může užít jeho emailové adresy pro účely zasílání obchodních sdělení. Takové využití elektronických kontaktů může objednatel kdykoliv zdarma odmítnout a to prostřednictvím emailu pořadatele.
  • Společnost Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s., jako správce osobních údajů, vydává v souladu s Nařízením EU č. 2016/679 („GDPR“) Zásady ochrany osobních údajů, které uplatňujeme při nakládání s osobními daty našich klientů, partnerů a dalších uživatelů (subjektů údajů). Seznamte se prosím s ochranou osobních údajů, zásadami a právy, které máte v souvislosti s GDPR zde.

​Akceptace smluvních podmínek a zásad je nutným krokem pro dokončení registrace přihlášky. 

Ano souhlasím se smluvními podmínkami.

Ano jsem seznámen/a se zásadami ochrany osobních údajů.


VCVS ČR, o.p.s. je jako vzdělávací instituce akreditována u Ministerstva vnitra ČR pod číslem AK/I-2/2012 je držitelem celé řady akreditovaných vzdělávacích programů u Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Aktuální seznam akreditovaných vzdělávacích programů naleznete v záložce O nás - akreditované programy

 

Číslo účtu společnosti Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. je 107-9276630207/0100 (Komerční banka a.s.).